Tjejmys hos syster

Hej godingar!
Igår när Lotta kom och skulle hämta My så åkte jag med henne hem. Idag slutar jag ju klockan två på natten och det finns absolut noll möjligheter för mig att ta mig hem till Kungsbacka. & eftersom Lotta behöver hjälp med lite passning utav My så sover jag där tills på torsdag! Lite tjejmys blir det helt enkelt. Christian och Neah är i Simrishamn så vi är helt själva. Dock saknar jag min älskling där hemma som sjutton!
 
Har tänkt att jag skulle träna imorgon, på onsdag och torsdag! Med tanke på att Fitnes24seven ligger precis rakt över gatan så är det helt perfekt. Dessutom jobbar Lotta inte allt för sent så hon skall minsann få följa med och pinas lite hihi. Det är ju faktiskt Midnattsloppet på lördag och jag är så jävla nervös så det finns inte! Helt sjukt. Men det går nog bra tror jag. Jag och Lotta skall springa/gå/krypa/rulla oss igenom vad som än händer hihi. Men nu skall jag börja jobba, ha en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback