Idag kommer katterna!

Hej finisar!
Idag började dagen halv sex eftersom mitt snälla hjärta körde in mig till jobbet. Älskling! Med tanke på att han skulle till läkaren klockan åtta så kunde han ju lika gärna passa på hihi. Nu sitter jag i alla fall på jobbet och slutar om en halvtimme. SÅ SKÖNT. Jag har varit helt slutkörd hela dagen! Helt sjukt. Har inte varit pigg en endaste sekund.
 
I eftermiddag/kväll kommer antagligen mina och Robins små kissekatter. Lilla Molly och sötnosen utan namn hihi. Kommer så klart upp massa bilder här i blogen! I annat fall så kommer kissarna imorgon. Längtar så!
Imorgon skall jag för övrigt till stan halv tio för att träna tillsammans med älsklingsåsa, kommer bli awesome! Men nu skall jag fixa iordning här på jobbet, ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback