Sova i majorna

Hej fina!
Idag ringer det på som in i helvete här på jobbet, helt galet. Vad vill alla männniskor egentligen? Har kännt mig allmänt trött och seg och det känns som att det är 100 timmar kvar tills jag slutar. Typiskt! Skönt är ju att jag inte behöver ta mig hela vägen hem idag utan skall sova hemma hos min syster i Majorna. Helt perfekt. Det betyder att det blir bebisgos imorgon med lilla Neahbus hihi. Mysigt!
 
Får se om jag orkar åka hem imorgon eller om det blir så att jag stannar hos Lotta under dagen. Jag skall ju ändå jobba natt imorgon och kan lika gärna stanna. Men vi får se, det är ett problem som får lösas imorgon hihi ♥
 
quotes | Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback