Hälsat på farmor på sjukhuset

Hej finisar!
Ligger för tillfället här hemma i sängen och läser. Efter jobbet åkte jag en sväng förbi Mölndals sjukhus för att hälsa på farmor. Stackarn har ju brutit höften! Så efter en operation och några dagars vila så fick jag äntligen hälsat på henne!
 
Sedan blev det lite donkenmat och nu ligger jag som sagt i sängen och läser. Läser ju för tillfället Eragon serien, så är inne på bok nummer tre hihi. Snart blir det sista boken äntligen! Som jag har längtat efter att få läsa den.
Imorgon börjar jag jobba först klockan tre, så först får det bli en powerwalk, sedan lite vila och därefter jobb. Helt perfekt dag helt enkelt! Känner mig dock lite frusen för tillfället, så får se hur det känns imorgon. Men det löser sig! Ha en fin kväll ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback