My börjar fyran

Hej finisar!
Sitter på jobbet och bokstavligt talat dör. Jag är så trött så jag vet knappast vad jag heter längre! Hur kan man vara så förbannat seg? Gick ju upp klockan nio idag tillsammans med My, så jag har ju ändå fått sova ut en hel del. Så vad är problemet? Haha. Typiskt. Det har i vilket fall som helst ringt på som in i helvete HELA kvällen. & jag har nog inte pratat med en enda vettig människa, bara knäppisar.
 
Imorgon börjar i vilket fall som helst My fyran! Hur stor är hon egentligen? Känner mig alldeles varm och stolt i mitt mosterhjärta. När blev min lilla trollunge så fantastiskt stor? Hon kommer alltid att vara tre år i mina ögon. Älskade lilla bus. Skall försöka krypa upp ur sängen imorgon och ge henne en bamsekram hihi. Men nu är det tack gode gud bara en halvtimme kvar tills jag slutar jobba, vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback