Betalat alla räkningar

Hej godingar!
Det blev inte mycket bloggande igår inte, jobbade ifrån halv tio till halv sju på kvällen. Så det blev inte många knop gjorda när jag kom hem. Dessutom ringde det på som fanken på jobbet så jag hade inte en endaste minut över. För övrigt så kom jag nästan försent till jobbet igår eftersom det var världens trafikstockning på vägen ner till Kungsbacka, så jag missade självfallet tåget som jag egentligen skulle åka med. Lagom grinig alltså! Men kom ju i tid trots allt, men ändå. Dagen blev dock mycket bättre med tanke på att Sara äntligen är tillbaka efter sin semester och även Åsa har börjat jobba igen efter sin Greklandsresa! Hihi, kan inte bli bättre än så.
 
Nu sitter jag och har precis betalat alla räkningar som ligger. FYFAN. Nu är jag och Robin ett fattigt par denna månaden, usch säger jag bara! Inte ett dug skoj. Så denna månaden får vi leva snålt som sjutton. Men jag antar att vi överlever. Dessutom fyller Robin år nästa helg, men jag är så jäkla duktig så jag har ju redan fixat en present till honom hihi. Men nu skall jag bara ta det lite lugnt en stund, sedan blir det nog till att tvätta lite här hemma. Det behövs! Ha en finfin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback