Sämsta uppdateringen

Hej godingar!
I know, sämsta uppdateringen i världshistorien! Men, jag skyller på att jag blev kidnappad utav systeryster i söndags och vi har minsann haft full rulle med att totalsanera Mys sovrum. Jäklar vad stökigt ungen har det! Hur kan man spara på så otroligt mycket saker? Haha. Jag gjorde i och för sig likadant, men inte alls i den breddgraden. Det har därför inte hänt särskilt mycket i mitt liv och därav de tomma inläggen. Jag hade med mig min dator första dagarna men sedan kom Robin och hälsade på och kidnappade hem datorn igen. Så, jag har varit utan dator och Lottas förstår jag mig inte på (applenördärjag).
 
Nu sitter jag i vilket fall som helst på jobbet igen. EN TIMME FÖR TIDIGT. Nu börjar jag ju i och för sig om en halvtimme, men när jag kom tio över sju så insåg jag att det inte stämde alls. Som tur var skulle jag sitta på Stampen så jag smög mig långsamt bortåt för att dröja ut på tiden så mycket som möjligt. Dessutom var det totalt omöjligt att få igång min första dator, men nu sitter jag här och bara väntar på att få lite sällskap. Typiskt! Det positiva är däremot att jag bara kör ett 8-timmarspass idag så jag slutar halv fem istället för halv sex hihi. Men nu skall jag gå och fixa lite saker innan jag börjar, ha en fin dag allesammans ♥
 
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback