Full rulle hela dagen

Hej fina!
Idag gick jag upp redan vid halv åtta bara för att göra en kakdeg som behövde ligga i kylen i några timmar. Idag hade vi första adventsmys/födelsedagskalas här hemma kombinerat i ett. Så det har varit full rulle precis HELA dagen. Nu har precis alla begett sig hemåt så vi skall strax värma kyckling i ugnen och äta lite potatissallad till hihi. Är vrålhungrig! Man blir bara sådär äckligt mätt av kakor och lussekatter men jag behöver något mer ordentligt "matigt" att få i mig hehe.
 
Imorgon blir för övrigt första jobbdagarna på tre veckor. Kommer bli både skönt och tråkigt haha. Jag klättrar ju på väggarna när jag är här hemma och får inte träffa mina pinglorna lika mycket. Men annars är det skönt att få sova ut och ta det lugnt. Anyways, nu blir det mat! Omnomnom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback