Njuter av varenda sekund

Hej fina ni!
Ligger för tillfället hemma i soffan och glor lite på TV. Ikväll är jag helt ensam hemma med endast hundar och katter som sällskap.
Först kände jag mig lite skeptisk inför att vara hemma helt själv, jag försökte desperat ragga hem någon som kunde spendera kvällen med mig. Men nu ligger jag här i soffan och känner hur lilla älsklingen puttar runt inne i magen. & harregud vad häftigt det är!! Ikväll är det så tydligt och jag njuter verkligen av varenda sekund. 
 
Imorgon går jag in i vecka 19 och idag har vi avklarat 45% utav graviditeten. Jag är så glad och lycklig, men även lite nervös och skräckslagen. Så fort den här lilla varelsen kommer ut så är det mitt och Robins ansvar att forma en helt ny person. Kan ni förstå det ansvaret? Men just nu längtar jag så himla mycket. Nästa vecka får jag äntligen se mitt lilla hjärta igen <3
 
Blir bara större och större hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback