Rutinultraljud

Hej alla!
Nu är jag hemkommen ifrån rutinultraljudet på MVC. Jag hade ju med mig Åsa som stöd eftersom Robin inte kunde idag. Mini i magen började leka latjolajban redan när vi satt i väntrummet och jäklar vilket hallå det var i magen hihi. H*n hoppade runt och sparkade, gäspade och vinkade så fint till mamma och tant! Harregud vad förälskad jag är i min lilla fina skatt.
 
När barnmorskan frågade om jag ville veta kön så sa jag självklart nej. Dock råkade hon försäga sig ändå. Hon sa "jag försöker få in en bra profilbild men h*n vill inte,...DEN vill inte". Så haha, nu fick vi veta trots allt ändå. Men what to do? Motsatta könet kanske ploppar ut ändå. Men vad det är för någon som gömmer sig i magen behåller jag nog lite till.
 
Just nu är jag bara så lycklig att allt såg bra ut och alla organ fanns och hjärtat tickade på ordentligt. Så nu är jag hyfsat lugn! Hihi. Blev för övrigt bakåtflyttad tre dagar så nu beräknas bebis komma ut på tant Saras födelsedag den 7 maj! 
 





Kommentarer
» Sandra - mamma till Lykke

Vad mysigt med ultraljud, det är verkligen en obeskrivlig overklig känsla att se sitt lilla barn där på skärmen.

Grattis ! :)

Svar: Ja eller hur! Det var helt otroligt, vår alldeles egna stund tillsammans. Nu vill jag bara att maj skall komma ännu snabbare hehe. Tack snälla du! Kram
Emma Johansson

2013-12-10 // 18:12:32
URL: http://sandrasodergren.blogg.se
» Enander

Åh va mysigt! Jag har mitt rul imorgon och längtar ihjäl mig xD Härligt att allt är bra med eran lill* knodd ! Känner du av mycket fosterrörelser redan?

Svar: Åh så spännande! Har du sett bebis innan? Det är det häftigaste ögonblicket någonsin hihi. Jag känner av den väldigt mycket nu jämför med tidigare, flera gånger om dagen :) känner du av din lilla?
Emma Johansson

2013-12-10 // 19:36:18
URL: http://enander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback