Sista dagen i december

Hej fina!
Det känns så himla tokigt att det är sista dagen i december. Kan ni fatta eller? Nyårsafton redan, vart tog året vägen egentligen? Själv har jag haft ett fantastiskt fint och bra år, men jag kan ju inte låta bli att längta efter 2014 eftersom det är då min lilla älskling är beräknad att komma till oss!
 
Själv sitter jag på jobbet just nu. Jag har precis ätit gårdagens middag (pasta till nyårsmiddag, woho!) och innan det stod alla kollegorna och kikade på GP:så fyrverkerier hihi. Såååå fint! Har av någon anledning missat detta varje år.
 
Innan jobbet var jag även hemma hos mammi en sväng och lämnade julklappar och fick lite fina arm-och halsband! Så himla mysigt att få ses sista dagen detta året. Men nu skall jag fortsätta jobba och är nog hemma först vid halv tio. Gott nytt år allesammans!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback