Sammanfattning av teneriffa

Hej fina ni!
 
Som ni kanske förstår så är jag och familjen äntligen hemma igen. Vi har haft en fantastisk resa på Teneriffa i två veckor. Vi bodde på Paloma Beach i Los Christianos. Har någon utav er varit där tidigare? Det var fantastiskt vackert och vi hade sån otrolig tur med  vädret! Jag tror att det var två av fjorton dagar som möjligtvis var lite molniga jämfört med resterande soliga dagar.
 
Själv har jag ju inte solat allt för mycket med tanke på att jag är gravid och inte visste hur känslig min hud blivit. Så jag har smörjt mig de första dagarna med solskydd 50 och sedan med 30. Det har varit helt okej. Det var vissa dagar som jag kände mig lite allmänt uttorkad och trött men annars har det gått otroligt bra med allting! Vi har promenerat mycket, det tog oss ca 30 minuter att gå från hotellet till stranden. Så det har blivit mycket motion för min del. Det har varit skönt och mindre skönt vid vissa tillfällen då ryggen sagt ifrån. Men annars är jag supernöjd över resan! Jag klarade till och med av flyget galant hihi.
 
Angående graviditeten så har jag nu gått in i vecka 22 och är idag i 21+4. Tiden bara flyger fram måste jag säga! Nu känner jag av bebis så fort h*n är vaken och det är så himla härligt att känna med handen utanpå magen. Det är tydliga sparkar nu även om bebis inte är så stark än. Men det kommer väl det med hehe. 
 
Imorgon blir det jobb för min del, jag börjar 13 och slutar 21. Så någon kommer och hämtar mig efter jobbet och så kommer jag i lagom tid hem till efterrätten och till tolvslaget tillsammans med nära och kära hihi. Så det blir bra! Men nu skall jag fixa i ordning lite mer här hemma, ha en fin fin kväll allesammans så hörs vi imorgon! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback