Tant Emma

Hej vänner! Igår hade jag en otroligt trevlig kväll tillsammans med Johanna, Moa och Viktoria hemma hos J. Eftersom Johanna fyller år imorgon så hade hon en liten födelsedagsfika hihi. Vi spelade lite spel och drack lite vin. Dock fick jag bege mig hemåt redan när klockan var åtta eftersom det tar en sån jäkla tid att åka hem!
 
Idag har det däremot varit full rulle heeeela dagen. Det började med att klockan ringde klockan åtta, eftersom Robin skulle spela match idag vid elva. Själv fick jag inte följa med och titta eftersom vi inte hade någon som kunde passa lilleman. Så jag satt hemma hos Pålssons med Chabo och väntade i några timmar. Vi tog en längre promenix och sov sedan en stund på soffan tillsammans hihi. Matchen vann Lindome med 14-6, duktiga!
 
Efter matchen runt tre-tiden åkte jag och Pålssonfamiljen hem till Robins farfar och Berit. Vi fick mat och massa fika och hade det allmänt trevligt. Vi pratade och tittade på massa gamla kort vilket jag tycker är jättespännande haha. Tant Emma typ. Men men, nu sitter vi alla samlade här hemma och tittar på Melodifestivalen, även Lisette är med hihi. Vi hörs imorgon allesammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback