Nedstämd dag på jobbet

Hej vänner! Sitter för tillfället i TV-rummet tillsammans med Robin, Chabosan och Klara och kikar på Glee. Både jag och hjärtat har världens huvudvärk och det är så jäkla jobbigt. Jag har haft världens längsta dag på jobbet idag. På grund av en otroligt tråkig händelse så har stämningen på jobbet varit bedrövligt jobbig och nedstämd. Så himla hemskt när så tråkiga saker händer. Usch. 
 
Nu skall jag inte göra någonting över huvud taget. Imorgon skall jag träna en stund på morgonen och sedan skall jag bara vara hemma och ta det lugnt. Är ledig imorgon och det skall bli jätteskönt! Har varit jättetrött hela dagen, förstår inte varför. Konstigt. Men men, har för övrigt läst klart Fifty Shades-serien! Gjorde det igår hihi. SÅ BRA. Hur kan en bokserie vara så otroligt bra? Tur är så har jag ju min egna Mr Grey hemma. Min pära och mitt hjärta. Så har ni inte läst dom böckerna? Gör det! Nu har jag börjat läsa The Host istället. Min syster har tjatat och tjatat och tjatat i snart tre år att jag skall läsa den boken och nu har jag till slut börjat hihi. Hoppas den är bra! Nu skall jag fortsätta att göra ingenting. Ha en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback