Spännande match

Hej hjärtan! Sorry för den låga uppdateringen, det har varit något strul med min inloggning här under helgen, så jag har inte kunnat skriva. Men men, vad har hänt sedan senast jag skrev?
 
I fredags var jag ju som sagt på bio tillsammans med systeryster. Beautiful Creatures, den var faktiskt väääldigt bra. Jag hade ju egentligen inga förhoppningar på filmen (brukar inte ha det), men den var väldigt fin och rolig hihi. Den började och helt plötsligt så var den slut! Så tiden bara sprang iväg.
 
I lördags var jag och Robin och tittade när Boff spelade match, själv behövde han inte göra så mycket eftersom dom vann med ganska mycket poäng. Efter Boff var det Robins tur att spela match. Den var förjäkla spännande och slutade med 3-3. Gaaaalet. Sedan satt vi hela källen hemma hos Pålssons och åt scones, drack vin och spelade en massa kortspel. Så himla mysigt! Älskar mina Pålssons otroligt mycket.
 
Söndagen gick ut på att inte göra mycket alls. Jag hjälpte gullet med att skriva lite personliga brev och fixa till hans CV, så vi skickade iväg x antal jobbansökningar åt honom. Vi åt sedan en gogo middag och lite tårta efter det hihi. Fick även en jättefin förlovningspresent utav pappa och Elisabeth! Så snälla. Men nu måste jag jobba, ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback