Inte blogga ifred alltså

Hej hjärtisar! Ligger just nu i soffan. Idag vaknade jag först klockan ELVA, när sov jag senast så länge? Haha. Det var otroligt skönt i alla fall och jag har faktiskt känt mig jäkligt pigg idag. Robin var ute med lilleman en sväng på förmiddagen och sprang. Sedan var jag ute med Elisabeth och tog en längre promenix runt hästhagarna. Så himla skönt med tanke på att vädret har varit absolut toppen idag!
 
Sedan gjorde jag lite hemmagjord pizza och chokladbollar med pärlsocker. Hjärtat hade tydligen längtat efter att få äta det och med tanke på hur fort det går att göra så fick det bli några stycken. Nu ikväll har jag även bakat semlor, tänkte att det skulle bli en ny tradition att göra i början av varje år. Det är så hiiiiimla gott! Nu skall jag alldeles strax sätta mig och läsa vidare i min lille bok, förhoppningsvis kan jag börja läsa på tvåan snart! Dum som jag var så läste jag på baksidan av tvåan igår när jag hämtade den hemma hos Lisette, typiskt! Men spännande är det i alla fall hihi. Imorgon skall jag för övrigt berätta något, ha en fin kväll ♥
 
 
En Robin som inte kan låta sin flickvän blogga ifred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback