I love pizza

Hej hjärtan! Har precis käkat mat tillsammans med Sandra! Vi köpte var sin kebabtallrik ifrån Ilovepizza eller vad stället nu heter. HUR GOTT SOM HELST. Som hon sa, världens romantiska middag haha. Nu sitter vi här och skall försöka jobba med världens matkoma, det går inte riktigt jättebra. Men det löser sig nog! Snart kommer även Åsa hit och det skall bli så mysigt att ses igen.
 
Imorgon börjar jag jobba halv tio, vilket är svinsegt eftersom jag inte slutar förrän tolv inatt. Så det blir till att gå upp sju imorgon bitti. Blä! Men det löser sig. Skall även ringa till min läkare och prata med honom om mina läkemedel. Har funderat ett tag och jag känner mig inte alls peppad på att gå upp typ 40 kilo på grund av tabletterna. Nä, så vi får helt enkelt diskutera det. Känns sjukt opeppande! Men vi hörs antagligen imorgon ♥
 
 
03825d452dae5eece3f7fec8955e1b64_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback