Beautiful Creatures

Hej vänner! Sitter ännu en gång på jobbet, som vanligt. Jag hinner knappt komma hem innan jag är på jobbet igen känns det som. Idag har jag varit på bedrövligt dåligt humör och jag har ingen aning om varför. Är så himla trött hela tiden och jag vet inte om det beror på att jag sover för mycket eller för lite. Men det löser sig nog, är ledig nu under lördag och söndag vilket är SUPERSKÖNT!
 
Eftersom Lotta är ensam hemma hela helgen utan alla barn och gubbe så har hon nu tvingat med mig på bio haha. Med tanke på min pengabrist så bjuder hon såklart eftersom detta i princip är enda gången som hon faktiskt kan gå ut utan att behöva passa någon tid eller några barn hihi. Så gratis bio, why not? Vi skall se Beautiful Creatures. Den verkar så himla toppenbra alltså! Sedan får minsann Robin komma och hämta mig så att jag inte är hemma allt för sent. Men nu måste jag jobba, ha en fin dag allesammans ♥
 
Tumblr_mi6shuhj2s1qc6ftco1_1280_large

Kommentarer
» matilda

å jag har också planer på att se den! hur var den? :)

Svar: Den var faktiskt riktigt bra! En film jag vill se igen, den var kul och mysig. Jag hade i och för sig inte jättehöga förväntningar på filmen, så det kanske var därför :) Kram
Emma Johansson

2013-02-16 // 23:18:43
URL: http://mabu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback