We found love in a hopeless place

Hej finisar! Jag var verkligen inte tuff när klockan ringde klockan fem i morse. Jösses vad trött jag var! Blev däremot lycklig när jag insåg att jag och Sara skulle jobba tillsammans hela dagen hihi. Gullesnuttan! Efter jobbet åkte jag direkt till Kungsbacka där Robin så snällt väntade med bilen. Vi åkte till närakuten för att kolla upp min fot, skrev in mig, åkte hem eftersom väntetiden var på ca 2 timmar. Lagade mat tillsammans, åkte tillbaka till närakuten, fick reda på att jag har en inflammation i foten. Fick antiinflammatoriska tabletter och nu ligger jag här i soffan och skall strax titta igenom alla bloggar hihi. Har dessutom börjat tvätta lite med eftersom jag börjar soppas sent imorgon. Behöver verkligen tvätta! Så har gått runt i hela huset på smutstvättsjakt hehe.
 
Imorgon jobbar jag som sagt ifrån tre till tolv, så värst mycket hinner jag inte med att göra. Egentligen vill jag gå och träna, men jag måste vila foten i 10 dagar. Hur länge som helst! Men men, nu skall jag läsa lite bloggar. Hörs imorgon ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback