Ugglar på jobbet

Hej vänner! Sitter fortfarande på jobbet och ugglar. Har SKITTRÅKIGT och är extremt trött för tillfället. Det bara ringer och ringer och ringer. Varför har människor inget bättre för sig på alla hjärtans dag? Haha. Efter jobbet så hämtar Robin mig i Kungsbacka tack och lov. Är inte sugen på att vandra i mörkret över ängen alltså.
 
Imorgon hade jag tänkt gå på yoga vid halv nio-tiden, men jag har kommit fram till att jag inte alls är särskilt peppad på att gå upp så tidigt när jag ändå börjar vid ett. Så istället åker jag nog in och tränar vid elva-tiden istället vid Ullevi. Vilket betyder att jag inte behöver gå upp svintidigt när jag ändå är hemma hyfsat sent ikväll. Sedan skall jag antgligen träffa systeryster efter jobbet och mysa till det ordentligt hihi ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback