Alla hjärtans dag

Hej hjärtan! Alla hjärtans dag va? Själv har jag inte känt av stämningen förrän Sara skickade ett sms och skrev att hon sitter alldeles ensam på jobbet i ett rum på alla hjärtans dag haha! Stackars foreveraloneelmustaschofriend hihi. Nu sitter jag här med henne och tar hand om henne åtminstone! Tur hon har.
 
Skämt åsido, som ni förstår så är jag på jobbet nu. Sov enda till klockan tio idag, så himla skönt! Hade jättesvårt att somna igår, det kliade liksom i hela benen. Avskyr den känslan! Jag åt lite frukost och sedan åkte jag och Robin in till Kungsmässan för att träffa Elain. Vi gick på lite klädjakt åt Robin och vi hittade en skitsnygg tröja! Dock var jag tvungen att gå väldigt fort eftersom jag skulle hinna med tåget. Så nu sitter jag här, på alla hjärtans dag och folk ringer ändå för fullt! NÄR skall det vara lugnt? Haha. Ha en fin dag allesammans ♥
 
Tumblr_mi5tqkd94v1r8sjkeo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback