Veterinären med Lucy

Hej hjärtisar! Jag hann verkligen inte skriva någonting igår. Full rulle hela dagen kan jag lova! Jag sov ifrån halv nio till kvart i ett ungefär. Vid kvart i två åkte jag och Elisabeth upp till veterinären för att klippa Zekes klor och för att vaccinera lilla Lucyhjärtat. Hon var såååå duktig! Sa inte ett knäpp när hon fick sprutan, därefter levde hon rövare i buren efteråt istället haha.
 
Efter besöket hos veterinären åkte jag, Robin och Chabodilen hem till Pålssons.  Meningen var att vi skulle ha ätit middag innan Robins match, men det fick bli en supergod smoothie istället och lite mackor. Sedan var det som sagt match, Lindomes målvakt SÖG (sorry Boff om du läser detta, måste klaga lite). Så Lindome förlorade med 6-13 om jag inte minns helt fel. Sedan var det middagsdags och helt plötsligt var klockan tio och det blev dags att åka hem och sova. & nu sitter jag här på jobbet igen haha. Kommer nog skjuta mig själv innan dagen är slut, SÅ trött är jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback