Spela kort

Hej hjärtan! Vilken dag. Först sov jag enda till elva! (Helt jäkla ofattbart). Sedan började jag och Robin att röja här hemma. I källaren såg det ut som hej kom och hjälp mig så vi samlade ihop all papp i flera påsar, plast, glasflaskor osv. Sedan packade vi in bilen så mycket det bara gick och åkte till närmsta återvinningsstation och slängde allting. Därefter åkte vi och handlade och jag hämtade ut mitt paket ifrån Fitnessguru hihi. Mitt nya proteinpulver har äntligen kommit! 
 
När vi kommer hem igen äter vi lite lunch, myser och spelar kort inne i TV-rummet. Det är verkligen så himla avslappnande att spela kort. Bara sitta och prata, skratta och ha det trevligt. Sedan fick jag ett ryck och började tvätta och möblera om nere i tvättstugan och torkrummet hehe. Så det har varit full rulle HELA dagen och nu är jag helt slut! Jag fattar inte att Robin skall iväg och träna, är inte han lika trött som jag? Haha. Jaja, nu skall jag sätta på några avsnitt av True Blood och vänta tills tvätten är klar. Hoppas ni haft en fin dag allihopa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback