Säg tydligt ja eller nej

Hej finisar! Sitter på jobbet, igen. Som vanligt alla dagar haha! Slutade ju tolv inatt och gick upp igen vid sju. Galet! Känner mig helt jäkla slut nu och vill egentligen bara gå hem haha. Sitter för tillfället och skrattar ihjäl mig åt Sara som blev uppringd av någon telefonförsäljare.
 
"Säg tydligt ja eller nej efter att jag har läst upp villkoren"
"Nej"
"Nej? Nähä?"
 
Haha, så himla kul. & så låter hon så himla trevlig när hon pratar hihi. Kul var det i alla fall.
Det skall i vilket fall som helst bli otroligt skönt att komma hem sen. Imorgon och på torsdag är jag ledig tack och lov. Robin skall tydligen iväg och jobba med sin pappi så jag skall vara helt själv med lilleman imorgon. Mysigt! Men nu skall jag fortsätta jobba, ha en fin dag ♥
 
377491_256626621126235_1967726542_n_large

Kommentarer
» ADARAS - din bloggtidning på nätet!

Ha en fin dag du med!<3

Svar: Tack snälla <3
Emma Johansson

2013-02-06 // 15:53:49
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback