Knäppisar hela natten!

Hej hjärtisar! Sitter på jobbet nu igen, helt dötrött. Idag jobbar jag utan Sarahoney buhu. Hur skall detta gå? Inte för att vi gjorde särskilt mycket igår, bara läste och läste och läste. Har nog kommit igenom halva Femtio nyanser av mörker nu. SÅ BRA!
 
Idag vaknade jag i vilket fall som helst upp runt tretiden. Robin hade då redan åkt iväg för att spela match emot Pixbo. En timme efter kom Tobias och Alexandra på besök! Tobbe lagade mat, hemmagjorda köttbullar, mums. Det var otroligt gott med andra ord. Efter maten runt halv sju valde jag att sova en timme, vilket inte gick så jättebra när jag hade min bamsebjörn i sängen som snarkade. Sedan åkte jag med Tobbe och Alex hem eftersom det är närmre till jobbet därifrån och nu sitter jag som sagt här. Är otaggad till 100 och dessutom är det fullmåne. WOHO! Knäppisar hela natten med andra ord hehe. Vi får väl se. Ha en fin kväll allesammans ♥
 
207715_312060102237588_2016207308_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback