Man blir ju tokig

Hej hjärtisar! Sitter på jobbet fortfarande. Är inte överdrivet trött faktiskt. Dock har jag och Sara fått x antal skrattanfall här under morgonkvisten haha. Vi sitter båda och läser Femtio nyanser av mörker, nummer två i serien. SÅ HIMLA BRA. Jag tyckte att ettan var bra, men tvåan, wow! Jag kunde inte förstå ett ögonblick hur det kunde komma en tvåa över huvud taget, men nu kan jag inte ens sätta mig in i att det är en bok till. Jag vill att den skall ta slut nu, nu mitt i allt när den är så himla bra. Robins syster har sagt att trean slutar så himla knasigt, och jag kan inte ens föreställa mig hur. Är det dåligt, jobbigt, bra, superlyckligt? Blir tokig ju haha.
 
Imorgon skall jag försöka sova så länge jag bara kan. Jobbar natten imorgon med, och imorgon kommer Tobias och Alexandra förbi. Robin skall spela match någon gång på eftermiddagen med, så vi får väl se helt enkelt hihi. Är för övrigt så himla sugen på att träna igen. Vill att min fot skall bli bra nu på momangen! Men men, jag har absolut ingenting mer att skriva för tillfället. Är SÅ trött. Ha en fin dag allesammans ♥
 
487761_4031893369091_1852497951_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback