Dags för nya naglar!

Hej hjärtan! Idag har varit en otroligt lång dag. Den började med att jag mötte upp Sara inne i Göteborg vid tio eftersom vi skulle till Tessie och fixa naglarna! Vi hade en otroligt mysig dag och pratade ikapp oss om allt som hänt sedan senast. Så himla mysigt! Älskar när vi är hos henne i salongen hihi. Denna gången gjorde jag vanliga neutrala naglar. Har ju haft en del utsmyckning på naglarna innan så nu körde jag helt enkelt på vanliga! Efter att vi varit där åkte jag hem och gick och lade mig direkt eftersom ett nattpass väntar ikväll.
 
Nu sitter jag som sagt på jobbet och börjar om en kvart. Kan ni gissa vad som hände då? Jag trodde att jag ställde klockan på kvart i åtta när jag sov i eftermiddags men självfallet så var det kvart i sju jag ställde den. Så när jag en timme senare sitter på tåget inser jag att jag är en hel timme för tidig. SKIT! Vad gör jag då? Jag satte mig i ljussalen och spelade lite på telefonen, och nu sitter jag här helt redo att ta samtal haha. Spännande! Jag är dötrött och kommer vara helt slut efter mina tre nätter nu i helgen. Men det löser sig som Elin precis sa! Ha en fin natt så hörs vi senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback