Lilla Tussirull

Hej vänner. Igår eftermiddag var vi tvugna att ta ett otroligt svårt beslut här hemma. Lilla tussirull. Hon hade fått en tumör vid ljumsken och trots att hon inte verkade påverkas så mycket av den så uppstod det även ett stort sår runt den. Trots penicillinkur så läkte inte såret som det skulle och då var vi, eller rättare sagt Elisabeth tvungen att ta ett otroligt svårt beslut. Lilla Tuss är nu i himlen bland alla andra katter som tagit farväl av sina ägare.
 
Tuss var en otroligt skygg katt första gången jag träffade henne. Hon var så rädd, sprang ofta ifrån mig och låg nästan alltig själv i en säng någonstans för att vara själv. Jag hade aldrig varit med om maken. Men när vi flyttade ner till undervåningen av huset, då var det som om någonting vände. Hon var helt plötsligt framme, kunde sova i soffan och till och med komma fram för att gosa. Hon fann sig en liten husse i Robin, som helt plötsligt var hennes favoritmänniska i världen. Hon kunde ligga i hans knä och rulla runt och mysa och bara njuta av livet. Hon till och med gick ut imellanåt! Det är synd att en så otroligt fin och charmig katt var tvungen att lämna oss. Jag älskade henne av hela mitt hjärta och kommer sakna henne otroligt mycket ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback