Dessa stammisar

Hej hjärtan! Sitter fortfarande på jobbet. Är så himla trött! Jag hade medlyssning förut med en utav våra arbetsledare, vilket alla här på jobbet skall ha. SJÄLVFALLET när vi skall ta sista samtalet så får jag världens pucko. En så kallad "stammis". Han skrek och höll på och kallade mig det sista för en äcklig jävla hora. Kul jobb va? Han kan kan verkligen få en att må pissdåligt. Jävla idiot!
 
Jaja, sitter som sagt här och vill bara gå hem. Jag är så himla trött så det finns inte. Som tur är så är min älskling här utanför och hämtar mig när jag slutar. Fina hjärtat. Imorgon skall jag inte göra så mycket alls, bara sova och ta det lugnt. Läsa klart min bok och vara med mina fina. Sedan blir det som sagt jobb klockan åtta på kvällen. Halvnatt, blä. Om jag har tur så kan Robin komma och hämta mig också när jag slutar. Annars lär jag ju aldrig komma hem. Men men, nu skall jag fortsätta jobba, ha en fin kväll ♥
 
Marilyn-monroe-bitch-black-and-white-fashion-favim.com-641567_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback