Jobbintervju i Borås

Hej hjärtan! Sorry för sämsta uppdateringen. Igår jobbade jag hela dagen från halv åtta till kvart över tre. Eftersom Robin var på JOBBINTERVJU i Borås så skulle han vara hemma hos Pålssons lagom till när jag slutade. Så vi åkte och handlade lite tacos efter jobbet och det var suuuupergott. Finns det något så gott som tacos? Magen var helt proppad efteråt haha. Sedan låg jag inne i biblioteket och läste lite innan jag däckade i sängen vid tio hihi.
 
Idag fick Robin besked om att han fått jobbet!! Woho. Blir så himla glad för hans skull hihi. Först skall han gå en utbildning i några dagar och sedan börjar han jobba direkt! Så himla bra. Själv åkte jag in tidigare till jobbet idag eftersom jag tappat min ena plugg i örat. Så jag begav mig till Barbarella i det otroligt fina vädret. Dessutom fick jag höra av Tobias att han klarade sin uppkörning idag!! GRATTIS STOREBROR! Duktigast i världen såklart. Så nu kan han köra mig vaaaart som helst hehe. Nä, jag skall faktiskt ta tag i mitt körkort med nu. Jag måste verkligen. Så ut och övningsköra med pappi! Hoppas ni får en fin dag, själv jobbar jag ända till tolv inatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback