Sinister en jobbnatt som denna

Hej hjärtan! Känner mig hyfsat pigg för att vara tredje natten i rad nu. Jag antar att man kommer in i det på ett annat sätt när man jobbar flera nätter i rad. Det är bara Dani, jag och Abbe som kör natten. Vi har matat igenom två stycken skräckfilmer inatt! Först såg vi på Silent Hill 2, jag har absolut inte sett ettan så jag fattade nada ur denna haha. Men den var helt okej. Nu ser vi på Sinister eller vad den heter, igen. Jag och Sara såg ju den vecka fyra hemma hos henne. Den är jäkligt scary men ändå helt okej att titta på. Vet ni vad som hände mer förut då? Abbe gömde sig under mitt arbetsbord medan jag var på toa, och tro fan att han skrämde skiten ur mig när vi satte igång filmen igen! Fyfan, elaka arbetskollegor haha!
 
För övrigt så fick jag äntligen träffa Michael idag på jobbet! Haha. Vi har snackat i såååå många år nu utan att träffas en enda gång. Jag minns inte ens när vi började prata för första gången? Ett jäkla tag sedan i alla fall. & han har ju börjat sin utbildning hos växeln nu och hade sin första medlyssningsdag inatt. Så himla kul att ses och jag blev så otroligt förvånad när jag såg honom hihi. Vilken förstaträff alltså. Men men, nu skall jag fortsätta att titta lite på filmen, vi hörs senare idag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback