Sov till halv fem

Hej hjärtan! Sitter på jobbet nu, igen. Ovanligt va? Haha. Har ju jobbat natt heeela helgen. Har ALDRIG jobbat tre nätter i rad. Men det har ändå gått helt okej. Inatt är det jag, Dani och Abbe som jobbar bara. De två senaste nätterna har vi varit svinmånga! Men det är helt okej hihi.
 
Sov till halv fem idag med. Det var så himla skönt! Robin har ju varit iväg och spelat match som dom för övrigt vann hehe. Så honom har jag inte träffat idag heller. Inte min lillgris heller, uh. Men imorgon så får vi ses! Äntligen. Sedan var jag bara uppe och tittade på TV och käkade lite. Pappa och Elisabeth skulle iväg till Bertil så dom har inte heller varit hemma under eftermiddagen. Men men, nu skall jag sätta igång här. Hoppas ni har haft en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback