Kalas för Lisette

Hej finisar! Ikväll har vi som sagt varit hemma hos familjen Pålsson och firat Lisette! Vi åt en otroligt god middag som Elain lagat och en FANTASTISK god efterrätt. Jag vet faktiskt inte ens vad det var för något? Jag som inte ens är förtjust i choklad frossade verkligen när den kom fram. Så. Himla. God. Något av det godaste jag ätit i efterrättsväg faktiskt hihi. Sedan blev det ju lite Twister med lilla My som också var med och åt. Himla spännande när Robin som är lika vig som ett kylskåp tävlade emot Christoffer som är en stel liten tonåring hehe. Skrattade väldigt mycket! Men nu måste jag sova, är så hiiiiimla trött. Hoppas ni haft en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback