Grattis Lisette!

Hej hjärtisar! Tänkte bara skriva ett litet inlägg här om min absolut finaste lilla Lisette som fyller hela 21 år idag. Det är helt otroligt, det känns som att jag har växt upp med dig och fått vara med under varje fördelsedag i ditt liv, trots att jag bara hunnit vara med två gånger nu. Är det inte konstigt? Jag har tagit till mig dig och din familj så otroligt mycket och ni har en så himla stor plats i mitt hjärta. Det känns som att du är jätteliten för mig ibland, som att jag måste skydda dig, samtidigt som jag känner mig som din jämnåriga vän och ibland när du kommer med dina kloka svar och idéer så känner jag mig själv som pytteliten. Som att du är en äldre syster. En tvilling kanske? Jag tycker om dig så otroligt mycket, och jag vill att alla här skall veta om det. Min extrasyster. Grattis på födelsedagen hjärtat, vi ses ikväll ♥
 

Kommentarer
» ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Grattis till henne!:)

Svar: Hihi tack snälla du :)
Emma Johansson

2013-02-22 // 17:38:27
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback