När man sover för mycket

Hej finisar! Ligger i soffan och känner mig helt död. Somnade vid tio-tiden igår och vaknade kvart i nio igen utav Robin som kom in och väckte mig. Nästan elva timmars sömn, jösses. Alldeles för mycket! Kommer vara helt slut hela dagen haha. Jag har verkligen inte hunnit göra mycket alls idag hittills. Ätit en god frukost och spelat kort tillsammans med Robin. Det är någon snubbe här idag som skulle fixa med värmepannan, så det lär ju inte bli så mycket gjort över huvud taget hihi. Men snart skall jag hoppa in i duschen och fixa i ordning mig. Jag och Bobbin skall iväg på lite ärenden senare idag! Ha en fin förmiddag allesammans ♥
 
Lillhjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback