True Blood

Hej finisar! Sitter på jobbet för tillfället. Vet ni vad? Idag gick vaknade jag sista gången klockan FEM! Kan ni fatta eller? Det är nog rekordet hittills. Brukar alltid sova till tre vanligtvis, men nu försökte jag verkligen sova så länge jag bara kunde. Och det gick! Så himla nice hihi.
 
Annars har jag inte gjort ett dyft hemma idag. Har bara ätit lite och tittat på True Blood hela eftermiddagen. Robin har varit iväg och spelat match med så honom har jag knappt träffat alls idag. Så himla jobbigt. Han hämtade mig i morse i Kungsbacka och sedan kom han hem en halvtimme innan jag skulle åka till jobbet. Så vi har verkligen inte hunnit ses alls idag. Gillar inte det över huvud taget, fy! Men förhoppningsvis så hinner vi ses lite mer imorgon. Nu skall jag fixa i ordning här på jobbet lite, vi hörs senare hjärtan ♥
 
Its-my-life_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback