Min lilla sjumånaders neah

Hej hjärtan! Har haft en fullsmockad dag idag med känns det som haha. Lisette sov ju över här inatt och när lilleman behövde gå ut vid halv åtta kände jag mig allvarligt talat som en sengångare. Så jag gick direkt och lade mig efteråt igen och Robin fick ta hand om sin systeryster medan jag sov vidare hihi. Behövde verkligen sova!
 
Efter att vi lämnat Lisette i Lindome åkte jag och hjärtat hem till Lotta. Vi myste lite med världens sötaste lilla bebis! Neah kan nu krypa, sitta, stå emot olika föremål och gå om man håller henne i händerna! HELT GALET. Hon är ju bara sju månader, när blev du så stor lilla vän? Åh. My var däremot inte hemma över huvud taget haha. Jag som hade sett fram att emot att träffa henne ju! Men jag antar att kompisar börjar bli mer aktuellt nu än en galenpanna till moster haha. Hur kul är det att säga till sina vänner att man hänger med sin moster liksom? 
 
Efter ett kort besök åkte vi hem igen och städade lite. Sedan ställde jag mig och lagade lite hemmagjord pizza med tacoköttfärs på, mums. Mer än så har jag inte gjort idag faktiskt. Imorgon ringer alarmet klockan 5, vilket jag inte alls ser fram emot över huvud taget. Sedan beger jag mig antagligen till vårdcentralen för att kolla upp min fot som fortfarande gör skitont efter mer än en vecka! Typiskt. Den är säkert bruten haha. Vi hörs imorgon ♥
 
Lilleman ligger bredvid och sover ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback