Valentinesday imorgon

Hej hjärtan! Kom på något förut. Imorgon är det ju alla hjärtans dag, vilket gör sig påmint precis överallt var man än är. Ändå lyckades jag glömma det haha! Vad skall ni göra? Har ni några speciella planer eller tar ni det lite lugnt bara? Själv börjar jag inte jobba förrän klockan ett  och sedan jobbar jag ända till klockan tio. Så jag är inte hemma förrän vid elva ungefär. Hur tråkigt är det liksom?
 
Förra året hade jag och Robin precis flyttat in i våran lägenhet i Strömensberg. Jag hade sätllt mig och lagat god mat och tagit fram öl och vin och tänt ljus och myst till det. Köpt efterrätt och godis! Så himla mysigt hade vi det då. Även fastän jag hade jobbat hela dagen dessutom. Undrar om Robin har hittat på något i år? Det är verkligen ingenting som jag förväntar mig eller tar för givet att han skall göra! Både Robin och jag är lite sådär, halvintresserade av alla hjärtans dag hehe. Men men, nu skall jag fortsätta att jobba. Ha en fin kväll ♥
 
Picmonkey_collageo_large

Kommentarer
» ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★

Jag myste bara hemma med killen! :)

2013-02-15 // 16:53:09
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback