Första januari 2013

Hej finisar! Jösses vad konstigt det kändes att skriva rubriken nu. 1 januari 2013. Redan? Hur kan året ha gått så otroligt fort? Det är ju helt otroligt. Januari, ja ni. Om fyra månader fyller jag ju 22. Livet bara flyger iväg känner jag. Egentligen har jag inget speciellt att skriva. Vi samlade alla operatörerna och tittade ut över gamla ullvei vid tolvslaget. Cheferna bjöd på pommac och till och med mitt samtal till hjärtat där hemma kom fram! Så mitt i allt elände så blev nyår ändå helt okej. Jag kommer helt enkelt att sova bort den 1 januari 2013 precis som alla andra som varit ute och druckit sig redlösa haha. Förhoppningsvis är väl jag den som vaknar upp och mår lite bättre däremot hihi.
 
Meningen är att jag och min lilla familj på tre skall komma hem till Pålssons imorgon och äta lite grönkål och julmat. Däremot är det inte 100 att jag själv följer med då jag är så jäkla förkyld. Jag vill verkligen inte smitta ner någon där hemma heller! Men men, jag kanske skriver lite mer innan jag åker hem. Hoppas ni haft en fin nyår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback