Semester i 10 dagar

Hej hjärtan! Sitter på jobbet nu, som vanligt känns det som haha. Hur många gånger har jag inte skrivit det här liksom? Jämt! Idag jobbar jag åtta timmar tillsammans med Sara och Maggie! Mysigt som fasen. Dock vet jag inte hur länge Maggie jobbar, men vi är här nästan hela tiden samtidigt åtminstonde hihi.
 
Igår somnade jag som en stock för övrigt. Precis innan jag somnade kände jag en liten puss på handen och hörde sedan hur lilleman gick och lade sig. Min älskade hund! Kärleken som jag känner till honom är helt obeskrivlig. Det gör nästan ont i magen bara på tanken att det skulle hända honom något. Min älskade lilla Chabodil. Nog med kärleksförklaringar nu. Efter jobbet skall jag träna tillsammans med Sara och sen har jag äntligen SEMESTER i tio dagar! Hihi. Längtar som faaaaaaan. Ha en fin dag alla ♥
 
Tumblr_mgsdncabox1r0n89go1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback