När det känns sådär jobbigt

Hej vänner! sitter äntligen på jobbet nu och chillar. Börjar om fem minuter hihi. Begav mig till gymmet förut vid åtta tiden och körde 30 minuter på bandet och sprang. Så himla segt var det idag, jösses. Avskyr dom dagarna när det bara känns jobbigt. Men jag tog mig igenom det och det kändes så jävla bra efteråt! Sedan blev det lite armar och rygg och sen var det dags att dra till jobbet hihi. Känner mig sååååå nöjd nu. Det ringer nästan ingenting verkar det som dessutom. Så himla skönt! Inatt är det bara jag, Åsa och Emil som jobbar. Älskade Åsa, natten kommer gå svinfort när det är hon och jag hihi. Hoppas ni alla haft en fin dag så hörs vi senare! ♥

Kommentarer
» Åsa

Kommer bli myyyys inatt! <3

2013-01-08 // 22:18:17
URL: http://www.triiixi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback