Sista jobbdagen innan ledigt

Hej hjärtan! Sitter på jobbet nu och kikar på Jims värld på TV. Det är inte överdrivet mycket folk som ringer måste jag säga, faktiskt så är det nästan ingen alls. Skönt! En lugn natt hade verkligen suttit på sin plats idag haha. Det är bara jag och Felicia som jobbar, vi sitter och tjötar om hur det är att vara "vän med sitt X". Stackarn var med om världens händelse idag, fy! Nästan så att man vill sjunka igenom jorden själv haha.
 
Men men, imorgon hade jag tänkt sova så länge jag bara kan, och sedan förhoppningsvis åka en sväng hem till mammi och prata med Markus. Dessutom ligger det en julklapp där hemma till mig ifrån finaste finaste Cameron. Han är verkligen en guldklimp! Det skall bli så himla spännande att se vad han gjort till mig hihi. Efter mammabesöket tänkte jag träna innan nattpasset imorgon. Så himla skönt att träna sent när ingen är där, då har man all tid i världen att fokusera på sig själv hehe. Men vi hörs senare under morgonen antagligen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback