Godaste gräddosten

Hej hjärtan! Sitter för tillfället och käkar lite frukost i köket. Fyfasiken vad jag var hungrig. Vaknade förut idag vid tio igen och höll verkligen på att pinka på mig. Sedan vaknade jag igen när klockan var ca halv två och kände inte alls att jag hade sovit klart hehe. Så Robin kom in och väckte mig när klockan var tjugo i tre! Jösses liksom. Jag sover ju ALDRIG så länge efter att jag jobbat natt, men skönt var det i alla fall hihi. Nu skall jag alldeles snart inta soffläge och chilla lite innan jag börjar att fixa iordning mig! Ha en fin dag ♥
 
Ett litet PS med, jag sitter och käkar världens goaste gräddost för tillfället. Ingen aning om märket eller någonting, men JÄVLAR vad god den är.

Kommentarer
» Sara

HAHAHA P.S ost är gott

Svar: Asgott!
Emma Johansson

2013-01-05 // 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback