Hur trött som helst

Hej hjärtan! Sitter på jobbet nu och känner mig hur seg som helst. Det ringer inte överdrivet mycket men ändå en del. Hoppas att det lugnar ner sig snart så att jag kan ta det lite lugnt. Är verkligen SKITTRÖTT. Det har varit en lång dag idag haha. Ändå är det enda jag har hunnit med idag att fixa naglarna, kolla i lite butiker med Åsa och sedan åka hem och sova. Det var så himla skönt att lägga sig, tror jag sov från fem till halv åtta hihi. Orkade inte gå upp alls. Robin kom in och puttade lite på mig och frågade om jag ville ha mat, snuttegurkan. Dock ville jag sova vidare (supersköööönt).
 
Nu sitter jag dock här och känner inte riktigt för någonting haha. Vill egentligen bara hem och sova, men plikten kallar som vanligt. Hoppas ni hade en bra dag igår i alla fall, skriver nog något mer inlägg senare på morgonen. Godnatt alla ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback