Enhetsdag på jobbet

Hej vänner! Vilken dag. Idag har det varit enhetsdag på jobbet precis hela dagen. Från åtta till fem. Hela vägen på tåget hem har jag suttit och kokat av ilska, förberett världens längsta klagoinlägg här på bloggen. Jag har i detalj tänkt ut precis vad jag skulle skriva. Men jag orkar faktiskt inte lägga ner mer tid på det. Jag blev så förbannad idag på jobbet, jag smällde nästan av. Arbetsplatsen, cheferna, arbetsledarna. Ingen jäkla ting är som det skall vara, och jag blir bara mer och mer skeptisk till vad jag sysslar med. Jag kan tala om att jag inte har ett dugg lust att fortsätta på den arbetsplatsen, inte någonstans. Men jag måste. Tills vidare åtminstone.
 
Nu är det slutklagat haha. Jag skall om bara några minuter bege mig mot gymmet och springa bort all min ilska. Träna, svettas och må bra. Sedan skall jag hem och sova. Imorgon skall jag dessutom efter jobbet hem till Lisette och klippa hennes hår hihi. Så himla kul. Vi hörs imorgon! ♥
 

Kommentarer
» Åsa

Åh mitt hjärta! Vi hade det lite mysigt i alla fall, även om vi var arga! :P haha <3

Svar: Hihi såklart vi hade gumman <3
Emma Johansson

2013-01-15 // 19:58:26
URL: http://www.triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback