Enhetsdag imorgon

Hej hjärtan! Nu är det bara en halvtimme kvar tills jag slutar hihi. Så himla nöjd! Det har varit en oootroligt seg dag idag. Jag sitter nere i ett utav reservrummen och luften här sugen bokstavligt talat. Känner att huvudvärken börjar smyga på mig och jag är så otroligt hungrig med haha. Vilka problem va? Annars har jag ätit en god lyxfrukost med turkisk yoghurt, lite honung och mûsli med frukt i. Så otroligt gott! Dessutom fick jag pappas goda köttfärssås med mig till lunch med lite pasta till.
 
När jag kommer hem skall jag absolut inte göra ett dugg! Bara äta någon mat och sedan gå och lägga mig i princip. Imorgon blir det upp tidigt och ha enhetsdag hela dagen. Sara har det dock på torsdag buhu. Men Åsa är med mig och flera andra godingar också. Så det blir nog en helt okej dag! För övrigt är det bara 5 dagar kvar tills pojkarna åker till Sälen. Hur skall jag klara mig utan min prins? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback