Restaurang Mykonos

Hej hjärtan! Igår vad jag, Sara, Patrik och Robin och åt på restaurang Mykonos. Så otroligt gott! Jag verkligen älskar grekisk mat. Sedan åkte vi direkt till Bergakungen och satte oss i baren på ovansidan och tog oss en drink. Sedan blev det såklart bio, The Hobbit. Så otroligt bra film! Den var 2 timmar och 50 minuter lång, det kändes verkligen som att vi bara satt där i 1,5 kanske. Jag älskar att det var lite humor med i filmen och att den återspeglade till Sagan om ringen. Så om ni har funderat, gå och se den direkt! Hade en otroligt mysig kväll i alla fall ♥
 

Kommentarer
» sara

Så jäkla bra! Jag vill se den igen, funderar på att köpa en till biobiljett haha! ska du med eller!? <3

Svar: Haha lätt att jag ska!!!! <3
Emma Johansson

2013-01-07 // 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback