Jobba med Åsa

Hej vänner! Sitter på jobbet nu tillsammans med Åsa. Hon slutar dock klockan tolv, men det är kul så länge hon är här i alla fall hihi. Vi är bara två stycken operatörer som kör helnatt idag, två stycken går redan vid två. Ganska skönt ändå med tanke på att det än så länge inte ringer särskilt mycket! Pepparpeppar på att det håller i sig hela natten. Tog med mig en bok ifall att jag inte har något att göra haha.
 
Imorgon blir det ett nattpass till såklart, och då jobbar även Åsa hela natten! Så himla kul. Älskar när man jobbar med rätt personer! Dock vet jag inte om det är fler än vi, men skönt är det ändå hihi. Men nu skall jag fortsätta jobba. Skriver nog något inlägg senare som vanligt. Ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback