Gymmet!

Hej hjärtan! Nu ligger jag i min säng och skall alldeles strax sova lite. Det behövs med tanke på att jag skall jobba hela natten idag. Det blev gymmet förut idag ändå! Åkte iväg vid elva och kom hem igen vid två-tiden ungefär. Sprang i 30 minuter (kändes bra med tanke på att jag varit/är sjuk), och körde sedan lite ben, rygg och axlar. Så otroligt skönt var det att vara där igen, älskade träning. Jag känner mig verkligen så himla lat när jag inte tränar, helt sjukt. & nu när jag dessutom varit sjuk i en evighet så känns det bajs. Vet någon hur man blir av med en sån där fisförkylning som aldrig bryter ut ordentligt och försvinner? Kände mig skitdålig runt nyår men nu har det gått tillbaka till det där mellanläget igen. Har någon något tips? Ni var ju så himla flitiga med katthjälpen, tusen tack för alla svar!!
 
Jag skriver nog lite mer senare antingen innan jag åker iväg till jobbet eller när jag väl är där. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback