Inga p-piller

Hej vänner! Vilken dag det blev. Somnade inte förrän klockan var ungefär två halv tre, vaknade inte förrän klockan var halv elva och jag var så trött att jag inte orkade röra på mig. Jag låg halva dagen i soffan och när klockan var kvart i tre begav jag mig in till Kungsbacka centrum för att hälsa på hos ungdomsmottagningen. Meningen var att jag skulle fått utskrivet nya P-piller, men fick jag det? Självklart inte. Jag fick däremot en tid hos läkaren istället så att han kunde skriva ut piller till mig istället. Så himla dumt! Men det gör inte mig någonting, så länge jag inte blir på smällen bara!
 
Kvällens syssla är för tillfället att tvätta. Jag är inne på andra maskinen för tillfället och tiden går inte alls snabbt. Tänkte att jag skulle gå in och städa i ordning inne på rummet med om jag orkar. Ville bara slänga in ett inlägg här först så att ni ser att jag lever hihi. Hoppas ni har haft en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback